Regulamin Karty Stałego Klienta

Regulamin Karty Stałego Klienta

1. Karta Stałego Klienta (dalej także: „Karta” lub „KSK”) przyznawana jest osobom fizycznym (dalej indywidualnie: „Klient”), z uwzględnieniem postanowień ust. 7 poniżej, dokonującym zakupów w stacjonarnych placówkach prowadzonych przez spółkę PHU ARES s.c. M.K. Jeleń 43-603 Jaworzno Al. Tysiąclecia 3 NIP 632-17-76-641.

2. Karta upoważnia posiadacza do uzyskania bonusu na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, przy doładowaniu karnetu oraz do innych bonusów okazjonalnych.

3. Uzyskanie Karty następuje po zapoznaniu się z Regulaminem dostępnym w Studio oraz na stronie www.solariumares.pl, podaniu danych osobowych Klienta (Imię, Nazwisko, numer telefonu oraz data urodzin (dzień oraz miesiąc)) personelowi w celu umieszczenia ich w prowadzonej przez Spółkę komputerowej bazie danych.

4. Poprzez spełnienie warunków podanych w ust. 3 powyżej, Klient wyraża zgodę na wysyłkę informacji promocyjnych lub innych powiadomień za pomocą wysyłki wiadomości SMS.

5. Karta zostaje wydana przy kasie w Studio po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 3 powyżej.

6. Posiadaczami Karty mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne.

7. Karta Klienta jest kartą indywidualną z której korzystać może tylko i wyłącznie osoba, której dane zostały podane podczas założenia Karty.

8. Karta posiada numer identyfikacyjny. Karty nie są wystawiane imiennie i nie muszą być przez Klienta podpisane. Ważna jest tylko ta Karta, na której został umieszczony we właściwym miejscu numer identyfikacyjny.

9. Uszkodzenie lub zgubienie Karty, należy niezwłocznie zgłosić w stacjonarnej placówce prowadzonej przez Spółkę, w której została wystawiona, celem jej unieważnienia. Pracownicy Spółki podejmą dalsze działania, polegające na zablokowaniu Karty i wystawieniu nowej Karty, wyłącznie po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia od Klienta, którego dane osobowe figurują w prowadzonej przez Spółkę komputerowej bazie Klientów.

10. Pierwszorazowe wystawienie duplikatu straconej Karty jest bezpłatne. Każda kolejne wystawienie nowej Karty to koszt 15 PLN.

11. Po dokonaniu doładowania Karty, Klient po spełnieniu wymogów wymienionych w ust. 3, automatycznie zostaje upoważniony do otrzymania bonusu w postaci dodatkowej kwoty do wykorzystania w Studio, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem dostępnym w Studio.

12. Po założeniu Karty, Klient automatycznie upoważniony jest do skorzystania z bonusów, pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 14 dni skorzystał z usług opalania w danym Studio, w tym:

– bonus urodzinowy: Klient może skorzystać z jednorazowego rabatu w dzień poprzedzający dzień urodzin, w dniu urodzin lub dzień po urodzinach,

– bonus na Dzień Kobiet: Klienci płci żeńskiej mogą skorzystać z jednorazowego rabatu w Dzień Kobiet (8 marzec),

– bonus ‚10-te opalanie gratis’: Klient może otrzymać dziesiąte opalanie gratis pod warunkiem, że pomiędzy pojedynczymi sesjami opalania nie upłynęło więcej niż 14 dni. Jeżeli od ostatniego seansu opalania minęło 14 dni lub więcej – suma opalań zaliczanych do bonusu ‚10-te opalanie gratis’ zeruje się,

– bonus walentynkowy: Klient, korzystając z usług wraz z osobą towarzyszącą, może skorzystać z jednorazowego rabatu w dniu Walentynek (14 luty),

– inne bonusy, o których firma będzie informować w kanałach informacyjnych (na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz za pomocą wiadomości SMS).

13. W celu doładowania Karty oraz skorzystania z bonusu przysługującego posiadaczowi Karty, Klient powinien przekazać Kartę personelowi przed zarejestrowaniem sprzedaży (przed zamknięciem paragonu) w Studio.

14. Spółka uprawniona jest do oferowania posiadaczom Karty Stałego Klienta, według własnego uznania i stosownie do przyjętych kryteriów, dodatkowych bonusów przy zakupie towarów lub usług oferowanych przez Spółkę do sprzedaży w Studio (dalej: „Bonusy”). Czas trwania oraz zasady oferowanych Bonusy będą określane w materiałach promocyjnych Spółki (zamieszczanych w Studiach, na stronie www.solariumares.pl, i na profilach Spółki w mediach społecznościowych) oraz w informacjach handlowych wysyłanych przez Spółkę do tych posiadaczy Karty.

15. Właścicielem Karty Stałego Klienta jest PHU ARES s.c. M.K. Jeleń 43-603, Jaworzno, Al. Tysiąclecia 3 NIP 632-17-76-641.

16. Administratorem Danych jest PHU ARES s.c. M.K. Jeleń 43-603, Jaworzno, Al. Tysiąclecia 3 NIP 632-17-76-641. Dane przetwarzane są w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym (Karta Stałego Klienta) oraz marketingu bezpośredniego (wysyłania informacji handlowych). Przysługują następujące prawa: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

17. Zaktualizowany regulamin wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2023 roku.

18. Regulamin może być zmieniony przez Spółkę z ważnych przyczyn. Informację o zmianie Regulaminu Spółka umieści na stronie www, pod adresem na którym zamieszczony będzie zmieniony Regulamin oraz podając termin wejścia zmiany Regulaminu w życie.

19. Posiadacz Karty może zrezygnować z udziału w programie lojalnościowym w każdym czasie, bez konieczności podania przyczyny. W tym celu posiadacz Karty powinien skontaktować się z personelem w Studio, w którym została wydana Karta.

20. Spółka może bez podania przyczyn postanowić o zakończeniu programu lojalnościowego, którego zasady określa Regulamin. O zamiarze zakończenia obowiązywania programu lojalnościowego Spółka zawiadomi posiadaczy Karty (za pośrednictwem wiadomości SMS), z 30-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zakończenia programu lojalnościowego nowe Karty nie będą wydawane.